2022 legnagyobb mozis marketing bakija

A képen látható mozifilm poszter tavaly tűnt fel New York utcáin. A szereposztás mondhatni bravúros: A főként sci-fikből importált Alexander Skarsgård, a magát továbbra is jól tartó Nicole Kidman, a gyermekkorunkat idéző Ethan Hawke és az ügyeletes furademégisjócsaj Anya Taylor Joy könnyen elviszik a stáblistát a hátukon. A plakátból sejthető valami izgalmas, vérontós viking sztori, úgyhogy az ismert színészek már a plakát láttán is lefuttatták magukban az online jegyvásárlás folyamatát. És akkor máris jöjjön egy kis játék, amiben arra kérünk, hogy nézd 30 másodpercig a képet és találd meg rajta a hibát. Óra indul:


Sikerült? Ha nem, akkor segítünk: A gondosan megtervezett plakátról egy valami marad ki: a film címe. Arra hogy ez egy grafikusi/lead-i/nyomdai hiba-e nem derült fény, de mióta ismerjük a “same in english” effektust jól tudjuk, hogy bárhol kerülhet néhány homokszem a marketing hiperösszetett gépezetébe. Ha valaki szeretné megnézni az alkotást, akkor Az Északi néven érdemes keresnie. Elvileg.