Új arculattal jelentkezett be a piacra a JÓkenyér

Pozitív arculatváltáson esett át a JÓkenyér, úgyhogy gyorsan szemügyre is vettük a változásokat.

A JÓkenyér több mint 27 éves fennállása igazi sikertörténet a magyar piacon. A termékeikkel nem csak a saját üzleteikben, de számos, nagyobb retail-ben is találkozhatunk. A már meglévő minőségi technológiák és alapanyagok azonban egy JÓideje új arculatért kiáltottak, ami úgy tűnik, hogy 2022. májusára utól is érte a márkát, ráadásul igen JÓl.

A régi logó, színek és szlogen, aminek búcsút intett a JÓkenyér

A frissítés nem csak a logót, de a teljes csomagolás design-t és bolti arculatot is érintette, amit az elkövetkezendő hónapokban vezetnek át a már jól ismert üzleteken. Az új csomagolású termékek már egy ideje kaphatóak és még egy darabig konkurálnak a régi csomagolású termékekkel is.

Az átvezetésnek nem csak a letűnt korok frissítése volt a célja: Ludwig Klára, a JÓkenyér tulajdonosa régi értékek mentén, a 100%-os transzparencia elvén vezeti az általa alapított céget és a frissítést arra is szerette volna felhasználni, hogy a cég értékeit és fontos nézeteit is kommunkálja a vásárlók felé. Ahhoz, hogy ezek az üzenetek konkrétak, nyilvánvalóak és érthetőek legyenek, egy videót is hozott a márka, amiben stílusosan magyarázza el a váltás mikéntjét és miértjét:

A videó végén látványosan és sejtelmesen tűnik el az új arculat fő eleme: az új JÓkenyér logó.

A már a megújulás útjára lépett csomagolások mellett a mai napon befutottak az új arculati elemek a JÓkenyér különböző social csatornáira is, ebből is látszik, hogy a márka egy jól megtervezett, teljes pályás támadást indított a kenyérre vágyó ízlelőbimbók és a letisztult design-ra kiéhezett szemek ellen:

A JÓKenyér új logója és arculati elemei: a pecsét és az új szlogen, valamint a rozsszemeket szimbolizáló terülő minta.

A boltokban már ezzel a csomagolással érdemes keresni a JÓkenyereket.
A papírzacskók is megújultak.

Az arculat és design váltás mellett a márka új kommunikációs irányba is indul, amit az elkövetkezendő időszakban lesz lehetősége megismerni a nagyérdeműnek.

A régi értékeket és a megszokott dolgokat allappilléreinek tartó márka számára a váltás egy kifejezetten grandiózus feladat volt, de a precízen kiválasztott ügynökségeknek és a tökéletes és proaktív belső összhangnak köszönhetően olyan könnyedén ment, mint ahogy a kétmilliós ipari szeletelőgép vágja a rozskenyeret.

És, hogy ne csak a JÓkenyér vállalását, de az ügynökségeket is fényezzük:

Az arculati és design elemek megújításáért a Dream Agency hátát paskolhatjuk meg, az elkövetkezendő PR és social kommunikációért pedig a Next9 és a Firehouse-ra figyelhetünk.

És mivel is zárhatnánk ezt a cikket, mint azzal, hogy: Minden JÓ, ha a vége JÓ és ez a váltás baromi JÓ lett.